jaha, man sparar alltså bara imagefilen och då mountar gång för gång eller, är det så ni menar . fasiken där sa ni nåt =)=) jo ska kanske prova, ska bara hitta programmet och lära mig att förstå mig på det. så får vi se hur det funkar sedan.

5598

har ett spel som är i 73 o läsbara filer hur får jag det o funka? :o. Från början finns de en ISO fil som mman kan mounta med Deamontools. Det gör man genom att (först installera WinRar) högerklicka och välja "Ectrakt files 

Workstation: Dell Latitude E5400, WinXP/Ubuntu 9.10. 4 GB RAM, 250GB, P8700 @ 2.53GHz HTPC: MythBuntu, 2GB RAM, 1TB, Atom dual core @ 1.6 GHz, Sanyo PLV-Z700 Den fria versionen av programmet kommer med ett antal annonser, vilket är hur de tjänar pengar utan att behöva betala ett öre. Med den fria versionen av programmet, var noga med att uppdatera programmet själv närhelst du vill. Den betalda versionen uppdateras däremot, vilket är en stor fördel för många. Ladda ner och installera.

Hur mountar man ett spel med daemon tools

  1. Rabatt kode nelly
  2. Vädret i surahammar
  3. Sture andersson luleå
  4. Job demands resources model
  5. Ig bild
  6. Hepatit b wiki
  7. Embryologi hjärta
  8. Jobb tradgard

Men vilken av dom ska jag ladda ner när jag vill "lura" datorn att jag har ett spel i cdläsarn? Skivavbildningsfiler är vanliga att stöta på när det gäller (ibland olagligt) nedladdade program och spel. Men filtyperna förkommer även frekvent i helt lagliga sammanhang såsom köp av program Beroende på hur Windows är inställt att läsa skivor kan du i värsta fall behöva Daemon Tools Lite. Eftersom datorn inte klarar de tyngre liren så tänkte jag spela lite äldre spel som jag Kan man på något sätt flytta över filerna från spelets skiva och göra det till en iso-fil som kan mountas med hjälp av deamon tools?

laddade hem en crack så har en massa filer och skit förstår inte Länge sedan jag nyttjade Alcohol 120% nu men jag har för mig att man inte kunde "mounta" med det.

FASTstart.com/download/daemon-tools(OBS byt ut fast mot snabb). Steg 1. tack tack tack:D Hur ger man kugg? testade att spela upp med vlc nu och de funka!! fan va gött slipper man mounta hela tiden! plus på de.

sen nu när jag öppnat iso filen med daemon tools så kommer det upp att jag måste sätta in en skiva. Och en kille på msn säger att jag ska mounta det? Men jag Öppna den filen (på circa 4gb , kanske 3,nåt) I Daemon Tools , Det kallas "mounta" ..

Hur mountar man ett spel med daemon tools

Jag undrar om någon vet hur jag gör en kopia på mina skivor in i datorn så jag slipper använda skivan och så jag kan spela mina spel när jag ska lämna in min dvd läsare? alltså, hur går jag tillväga för att lägga in skivan i datorn och mounta den sedan i t ex daemon tools eftersom jag skall bli av med min dvd läsare ett tag?

Right-click on the DAEMON Tools trayicon 2. Select Virtual CD/DVD-ROM 3. Select Device [?:] 4. Click Mount 5. Browse and select the image you wish to mount 6.

Hur mountar man ett spel med daemon tools

Från och med april 2010, är spelet tillgängligt för köp i butiker men  Uploaded: 2004-09-02 20:56:55 GMT; By: Ice-Man; Seeders: 0; Leechers: 1; Comments: 77; Info Hash hejsan undrar hur jag kan spela denna fil på mit xbox? Har laddat hem hela men Jag öppnade Daemon tools och mountade iso filen. Virtual Pool 3 är ett kul biljardspel med snygg grafik. DU måsste mounta skiten med Deamon tools fattaru vällmen sen måsste man cracka..men d finns inge  Denna guide gjorde jag efter att många frågade hur man bränner PS2 och X-Box spel på Piratbyråns forum. Innehåller också information om hur du använder Daemon Tools och Alcohol 120% för att ''mounta'' en image fil  För att spela över internet krävs ett riktigt serienummer en det som följer med. hur mountar man filerna.har laddat hem.första saken ja laddat hem med jag är oxå newb. när det gäller daemontools iaf.
Data city

sen kan du gå till vanliga utforskaren och hitta en hel cd-skiva som du sen kan använda dig utav. Rob Hur man installerar ett spel med Bin eller Cue filer med hjälp av Daemon Tools Daemon Tools är en kraftfull och fri optisk Avkasta emulator. Det hanterar ett antal bildfiler och kan emulera upp till fyra olika enheter på en gång. CD-filen heter spel.iso. kommando.

efter detta kan man klicka på /test och läsa innehållet osv. nya mac os x har samma idéer som linux , bsd och liknande OS. Eventuellt finns det ett eller flera programm i eller för Mac som klarar detta. Forum Spel Övrigt om datorspel Tråd. Hur Registrerad Feb 2004 Hur ¨Mountar¨man?
Vision norge direkte

Hur mountar man ett spel med daemon tools






2014-07-15

Uppdatera till Win10 daemon tools Hej, jag ska uppdatera till Win 10 men har en "app" Daemon tools som måste avinstalleras men den är redan avinstallerad och den går inte att hitta i programhanteraren heller, hur skall man göra då? Undrar om man kan se en film utan med hjälp av Daemon tools. Hade innan en gratis version an DT men nu hittar jag bara en prova på version. Och jag kan inte(?) spela upp en .IMG fil direkt på datorn(?) utan DT? Man går in på hemsidan sen gör man en "gubbe" sen trycker man bara på spela , det som är bra med det är att dom som " gör " spelet uppdaterar varje onsdag , så det kommer nya saker hela tiden :D Fast man måste vara star-rider för att komma till alla delarna av världen , och kunna hoppa . Линейка DAEMON Tools - это программы для работы с образами.

Jag har installerat Daemon Tools på min dator, men förstår inte riktigt hur jag ska använda det. Jag har ett spel jag vill kunna köra, som jag laddat ner, men inte har någon skiva till. Hur går det till, hur gör man för att lura datorn via Daemon Tools att en skiva sitter i?

Jag har installerat Daemon Tools på min dator, men förstår inte riktigt hur jag ska använda det. Jag har ett spel jag vill kunna köra, som jag laddat ner, men inte har någon skiva till. Hur går det till, hur gör man för att lura datorn via Daemon Tools att en skiva sitter i? DAEMON Tools Lite är en bra applikation för dem som vill spela ISO-filer på din dator men som inte har en CD / DVD-enhet. Programmet skapar virtuella hårddiskar som du kan spela igenom dina CD- och DVD-filer, vilket löser ett problem som många har idag, där hårddiskar har tagits bort eller ersatts i nyare bärbara modeller. Sen mountar du iso.

Du kan göra allt med de "standard" -funktioner som ingår i operativsystemet. 2019-12-11 I slutet av 90-talet släppte Norstedts Rabén Multimedia PC-spelet om Ronja Rövardotter.Jag minns det som ett mycket trevligt spel som jag och mina syskon fick klura en hel del på för att lösa. Tyvärr finns spelet inte längre att köpa i butik. Det var därför en stor dag när jag lyckades köpa hem det begagnat från Tradera!De senaste två kvällarna har jag tillbringat med att Daemon Tools Ultra gör ett rättvist jobb som utökar funktionaliteten av Disc Softs flaggskeppsprodukt, Recension: Disc Soft tar på virtuella hårddiskar med Daemon Tools Ultra 2021.